2005 december 20. 23:04 Buruzs Tamás
Kedves olvasóink! Oldalunkon a magyar nyelvű e-business hírszolgáltatás határozatlan ideig szünetel.
Köszönjük többéves figyelmüket. A elmúlt évek híranyaga hozzáférhető
hírarchívumunkban.
Az E-kereskedelem Online szerkesztősége |
2005 december 13. 08:10 Szabó Gábor
Beigazolódni látszik a marketingesek régóta fennálló gyanúja: a hírlevelek címzettjei nagyobb valószínűséggel nyitják ki az üdvözlő üzeneteket, mint bármely, később kiküldött e-mailt.
folytatás >> |
2005 december 8. 08:01 Szabó Gábor
A digitális marketinget illetően napjainkban robbanásszerű fejlődés mutatkozik. A hirdetések formátumának skálája egyre szélesedik, a kreatív csapatoknak pedig egyre keményebb munkájukba kerül a szemgolyók irányítása.
folytatás >> |
2005 december 7. 08:08 Szabó Gábor
Az ünnepek közeledtével egyesek talán az on-line vásárlás mellett döntenek. Tisztességtelen kereskedők azonban a weben is előfordulhatnak, ezért érdemes megtenni néhány óvintézkedést az interneten való pénzköltés alkalmával.
folytatás >> |
2005 november 30. 10:36 Pánczél Gábor
Az amerikaiak 84%-a állítja, hogy legalább egy karácsonyi ajándékot on-line vásárol meg az idén. Az adat jelentős növekedést mutat a tavalyi évhez képest, amikor ugyanez az arány mindössze 10% volt - derül ki az AC Nielsen felméréséből.
folytatás >> |
2005 november 29. 08:09 Szabó Gábor
On-line világ ide vagy oda, a digitális zene még jó darabig nem fenyegeti a CD-k létét - derül ki az Informa Media Group (IMG) jelentéséből.
folytatás >> |
2005 november 26. 10:39 Pánczél Gábor
A Visa hitel- és bankkártyákkal bonyolított on-line vásárlások összege 2004-ben elérheti a 150 milliárd dollárt, mely 56%-kal magasabb az előző évi értéknél. A Visa International bejelentése szerint az on-line költések az összes Visa tranzakció 7.4%-át teszik ki a tavalyi 5.5%-hoz képest.
folytatás >> |
2005 november 26. 08:07 Szabó Gábor
A következőkben az upselling-ről, vagyis az új termékek felajánlásának módszeréről lesz szó. Az upselling vonzereje abban rejlik, hogy minimális munkával hosszútávon csodákra képes.
folytatás >> |
2005 november 25. 08:07 Szabó Gábor
A szájpropaganda lényege az egyének közötti közvetlen kommunikáció, melynek tárgya valamely termék, szolgáltatás, esemény, vagy márka. A kapcsolat vagy hasonlóság révén kommunikáló felek legalább egyike általában személyes tapasztalattal is rendelkezik a szóban forgó termékről vagy szolgáltatásról.
folytatás >> |
2005 november 24. 08:07 Szabó Gábor
Az on-line vállalkozások működésének talán legjobb módja, ha több, viszonylag kis jövedelmet hozó honlapot is működtet egyszerre a tulajdonos. Ennek előnye nyilvánvaló, sokan mégsem használják ki teljes mértékben a lehetőséget.
folytatás >> |