e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. november 19., sunday 09:35

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár

kiemelt partnereink

 
Index
LLP Budapest
Media Storm
 
 

rólunk

Az e-kereskedelem online nem egy virtuális áruház. Mi nem árusítunk semmit.

Információt nyújtunk, amely segít eldönteni, hogyan kapcsolódhat be cége az e-business-be.

Az e-kereskedelem online egy munkaeszköz a döntéshozóknak.

többet rólunk >>

 

e-news

Read e-business news on our site! This page provides the latest e-news headlines from high quality news sources. Choose from 29 categories.

click here >>

 

hírlevél

Iratkozzon fel ingyenes napi hírlevelünkre:








Iratkozzon fel a Trinety havi hírlevelére is!

 

rovatok

Testreszabhatja, hogy melyik témakör hírei jelenjenek meg a nyitólapon

friss hírek

e-gazdaság

e-kereskedelem

e-közigazgatás

e-média

e-megoldások

e-oktatás

e-pénzügyek

e-semények

m-gazdaság

 

Nézettségi statisztikánk

 
Nézettségi statisztikánk
 
 

szolgáltató partnereink


Vízitúra Magyarország folyóin

Ablakszigetelés az ablakszigetelőtől

Babamérleg kölcsönzés Budapesten

Kenu bérlés, kenu kölcsönzés, kenu szállítás

 

e-kereskedelem

[e-ünnepek] E-kereskedelem Online - a magyar nyelvű tartalomszolgáltatás határozatlan ideig szünetel (munkatársunktól)

2005 december 20. 23:04 Buruzs Tamás

Kedves olvasóink! Oldalunkon a magyar nyelvű e-business hírszolgáltatás határozatlan ideig szünetel. Köszönjük többéves figyelmüket. A elmúlt évek híranyaga hozzáférhető hírarchívumunkban.
Az E-kereskedelem Online szerkesztősége

[e-kereskedelem] Az üdvözlő e-mailek jelentősége (munkatársunktól)

2005 december 13. 08:10 Szabó Gábor

Beigazolódni látszik a marketingesek régóta fennálló gyanúja: a hírlevelek címzettjei nagyobb valószínűséggel nyitják ki az üdvözlő üzeneteket, mint bármely, később kiküldött e-mailt.

folytatás >>

[e-kereskedelem] On-line marketing - a felhasználó bosszantása nélkül (Forrás: netimperative)

2005 december 8. 08:01 Szabó Gábor

A digitális marketinget illetően napjainkban robbanásszerű fejlődés mutatkozik. A hirdetések formátumának skálája egyre szélesedik, a kreatív csapatoknak pedig egyre keményebb munkájukba kerül a szemgolyók irányítása.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Intelmek az ünnepi on-line vásárláshoz (munkatársunktól)

2005 december 7. 08:08 Szabó Gábor

Az ünnepek közeledtével egyesek talán az on-line vásárlás mellett döntenek. Tisztességtelen kereskedők azonban a weben is előfordulhatnak, ezért érdemes megtenni néhány óvintézkedést az interneten való pénzköltés alkalmával.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Az amerikaiak az on-line vásárlást pártolják (Forrás: DMNews)

2005 november 30. 10:36 Pánczél Gábor

Az amerikaiak 84%-a állítja, hogy legalább egy karácsonyi ajándékot on-line vásárol meg az idén. Az adat jelentős növekedést mutat a tavalyi évhez képest, amikor ugyanez az arány mindössze 10% volt - derül ki az AC Nielsen felméréséből.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Nincs veszélyben a zenei CD-k jövője (Forrás: The Register)

2005 november 29. 08:09 Szabó Gábor

On-line világ ide vagy oda, a digitális zene még jó darabig nem fenyegeti a CD-k létét - derül ki az Informa Media Group (IMG) jelentéséből.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Az idén 150 milliárdot költöttek on-line a világ Visa kártya-birtokosai (munkatársunktól)

2005 november 26. 10:39 Pánczél Gábor

A Visa hitel- és bankkártyákkal bonyolított on-line vásárlások összege 2004-ben elérheti a 150 milliárd dollárt, mely 56%-kal magasabb az előző évi értéknél. A Visa International bejelentése szerint az on-line költések az összes Visa tranzakció 7.4%-át teszik ki a tavalyi 5.5%-hoz képest.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Hogyan növeljük profitunkat elhanyagolható mennyiségű munkával? (Forrás: The Trader Online)

2005 november 26. 08:07 Szabó Gábor

A következőkben az upselling-ről, vagyis az új termékek felajánlásának módszeréről lesz szó. Az upselling vonzereje abban rejlik, hogy minimális munkával hosszútávon csodákra képes.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Szájpropaganda - áldás vagy átok? (munkatársunktól)

2005 november 25. 08:07 Szabó Gábor

A szájpropaganda lényege az egyének közötti közvetlen kommunikáció, melynek tárgya valamely termék, szolgáltatás, esemény, vagy márka. A kapcsolat vagy hasonlóság révén kommunikáló felek legalább egyike általában személyes tapasztalattal is rendelkezik a szóban forgó termékről vagy szolgáltatásról.

folytatás >>

[e-kereskedelem] Ne linkeljük el a linkeket! (Forrás: The Trader Online)

2005 november 24. 08:07 Szabó Gábor

Az on-line vállalkozások működésének talán legjobb módja, ha több, viszonylag kis jövedelmet hozó honlapot is működtet egyszerre a tulajdonos. Ennek előnye nyilvánvaló, sokan mégsem használják ki teljes mértékben a lehetőséget.

folytatás >>

 

keresés

Adja meg a keresett szót vagy kifejezést (min 4 karakter):


 

e-szabályzás

Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

T/5141/91. 2001.12.18.

Törvény a hírközlésről

2001:XL.tv. 2001.06.12.

Törvény az elektronikus aláírásról

2001:XXXV.tv. 2001.05.29.

Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) Tartalomszolgáltatási Kódexe (.doc)

2001.02.15.

Az Internettel összefüggő adatkezelések egyes kérdéseiről szóló adatvédelmi biztosi ajánlás

2001.02 01.

Törvény az egyének védelmérôl a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetésérôl

1998:VI.tv. 1998.02.27.

Törvény a személyes adatok védelmérôl és a közérdekű adatok nyilvánosságáról

1992:LXIII.tv. 1992.11.17.

Netikett - Hálózati Etikett

RFC 1855. fordítása

 

archívum

[e-kereskedelem] A turizmus helyzete az internet gazdaságban, 2004. II. negyedév (Forrás: GKI)

2005 november 23. 12:47 Sztrunga Erzsébet

[e-kereskedelem] Karácsonyi aggodalmak (munkatársunktól)

2005 november 23. 08:04 Szabó Gábor

[e-kereskedelem] 13 végzetes marketing hiba! ...hogy Önt ugyanezek ne foszthassák meg a jogos eredményeitől. (Forrás: Marketing MEGOLDÁSOK)

2005 november 19. 12:11 Schlingloff Sándor

[e-kereskedelem] Hatékonyak-e a "szórakoztató hirdetések"? (Forrás: eMarketer)

2005 november 17. 08:09 Szabó Gábor

[e-kereskedelem] Hogyan válasszunk domain nevet? (munkatársunktól)

2005 november 16. 08:04 Szabó Gábor

[e-kereskedelem] Carnation - Idei 6. szakmai díj a Gépbolt.hu fejlesztéséért (munkatársunktól)

2005 november 11. 15:33 Erdőháti Nagy Modesta

[e-kereskedelem] Tuti tipp híján ... (Forrás: The Trader Online)

2005 november 11. 08:02 Szabó Gábor

[e-kereskedelem] Ijesztő, nehézkes, és kaotikus e-kereskedelem (munkatársunktól)

2005 november 8. 10:31 Pánczél Gábor

[e-kereskedelem] Gyorsabb meggyőzés szükséges (Forrás: eMarketer)

2005 november 8. 08:04 Szabó Gábor




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.