archív hírek |
[e-média] Az EU a szülőkre is számít a biztonságosabb internet programban
(munkatársunktól)
|
2005 december 14. 11:38 Pánczél Gábor
Az EU telekommunikációért felelős tanácsa döntött a Safer Internet Plus programról. A program keretében 2005 és 2008 között 45 millió eurót fordítanak az interneten megjelenő illegális és káros tartalmak elleni harcra, melyben a szülőkre is számítanak.
folytatás >> |
[e-média] EU a gyermekek on-line védelmében
(munkatársunktól)
|
2005 december 10. 10:32 Pánczél Gábor
Az EU távközlési miniszterei tegnap találkoztak azzal a céllal, hogy elfogadják azt a programtervezetet, mely a gyermekek illegális internetes tartalmak elleni védelmét szolgálja.
folytatás >> |
[e-média] Vigyázat a hamis "Make love not spam" képernyővédővel!
(Forrás: The Register)
|
2005 december 9. 08:09 Szabó Gábor
A vírusírók máris lecsaptak arra a lehetőségre, mely a Lycos spam-ellenes képernyőletöltési akciójának kudarcában rejlett. Immáron e-mailben kering az a rosszindulatú kód, mely "Make love not spam" képernyővédő "álcájában" érkezik a felhasználók postaládájába.
folytatás >> |
[e-média] Visszabeszélő plakátok
(Forrás: netimperative)
|
2005 december 7. 10:32 Pánczél Gábor
A plakátoknak és a mobiltelefonoknak első ránézésre talán nincs sok közös vonása, ám a nem is olyan távoli jövőben derülhetnek még ki meglepő dolgok.
folytatás >> |
[e-média] Ütős videolayer az Invitel üzleti ADSL kampányában
(munkatársunktól)
|
2005 december 3. 15:50 Erdőháti Nagy Modesta
"Többszörösen ütős" új megoldásként a hazai online marketingben videolayert alkalmazott a neo az Invitel évvégi Netpartner kampányában. A megoldás médiahasználat szempontból is "ütős", ugyanis a főoldali bevezető (teaser) layer feloldását az olvasó a portálon belül továbbhaladva kapja meg egy további videolayer formájában, ráadásul a cikk témájától függő mutációban.
folytatás >> |
[e-média] Megújult a Vírus Híradó
(munkatársunktól)
|
2005 december 3. 15:41 Sztrunga Erzsébet
A 2F 2000 Kft. átadta a megújult Vírus Híradó portált. Az új Vírus Híradó nem csak megjelenésében és szerkezetében változott meg, de tartalmában is bővült. A Vírus Híradó továbbra sem kizárólag az informatikai szakértők, hanem minden internet-felhasználó információforrása kíván lenni.
folytatás >> |
[e-média] Új módszer a spammerek "kiütésére"
(Forrás: The Register)
|
2005 december 1. 08:01 Szabó Gábor
A Lycos Europe merőben új módszerrel próbál visszavágni a szorgos spammereknek: egy letölthető képernyővédő segítségével.
folytatás >> |
[e-média] Think.com, az Oracle internetes közösségépítő portálja
(munkatársunktól)
|
2005 november 26. 16:31 Erdőháti Nagy Modesta
Magyar Bálint oktatási miniszter jelenlétében 2004. november 26-án a budapesti Városligeti Általános Iskolában az Oracle bemutatta a Think.com néven világszerte ismert internetes oktatási és közösségépítő eszközt.
folytatás >> |
[e-média] Összefogás az online reklámtorta növeléséért
(Forrás: NRC)
|
2005 november 25. 14:57 Sztrunga Erzsébet
A Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozat folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére. Magyarország legnagyobb online médiavásárló ügynökségei egy hároméves stratégiai együttműködési megállapodás keretei között elkötelezték magukat, hogy a jövő évi kutatási adatokat felhasználják majd saját médiatervezésükben.
folytatás >> |
[e-média] A Kínai Nagy Tűzfal - nagyobb a füstje, mint a lángja?
(munkatársunktól)
|
2005 november 23. 10:49 Pánczél Gábor
A szóbeszéd szerint Kínában 30 ezer fős rendőri kötelék figyeli árgus szemekkel azokat az internetezőket, akik tiltott weboldalakhoz kísérelnek meg hozzáférni. Vajon mi az igazság?
folytatás >> |
|