e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2019. august 23., friday 09:56

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Nokia - október 21-én világméretű elektronikus játék indul

[e-semények] 2003 október 18. 13:03 Erdőháti Nagy Modesta (munkatársunktól)

A Nokia interaktív kalandja, a Nokia Játék 2002. november 11 és 29. között egyszerre 25 országban, nyolc nyelven zajlik majd. A játék résztvevőihöz e-mailben, SMS-ben, interneten közzétett mini-filmeken, interaktív válasz hívások (IVR) formájában jutnak el az információk.

A játék során a résztvevőknek húsz nap alatt kell egy küldetést teljesíteniük; a nyertesek azok lesznek, akik a feladatot a legjobban oldották meg, vagyis a legtöbb pontot szerezték. A korábbi Nokia Játéktól eltérően idén külön szinteken a folyamatosan aktív és az alkalmanként bekapcsolódó játékosok is játszhatnak. A Nokia Játék új felépítésének köszönhetően a résztvevők akár a nap 24 órájában is élvezhetik a játékot, és az önállóan létrehozott tartalmakat a játék internetes oldalára is felrakhatják, hogy elkápráztassák vele társaikat.

A világ legnagyobb zeneműkiadó vállalataival kötött együttműködésnek köszönhetően a résztvevők az idén a zeneműkiadás rejtelmeivel ismerkedhetnek meg, miközben újonnan megalkotott játék-identitásuk révén a valóság és fikció közti határvonal felderítésével kísérleteznek.

A Nokia Játékban az információk, kulcsok és utasítások e-mailben, SMS-ben, interneten közzétett mini-filmeken, illetve csevegés és interaktív válasz hívások (IVR) formájában jutnak el a résztvevőkhöz. A Nokia Játékban való részvétel ingyenes, egyetlen feltétele, hogy a játékos rendelkezzen Internet-hozzáféréssel, elektronikus levélcímmel, és rövid szöveges üzenetek fogadására képes mobiltelefonnal. A részvétel nincs korhatárhoz kötve, de fiatalkorúak esetében szülői belegyezés szükséges hozzá.

A játék végén minden ország legjobb 50 játékosa egy beépített fényképezőgéppel, videólejátszóval és kamerával ellátott különleges, új Nokia 3650-es telefont nyer. A nyertesek az elsők között lehetnek tulajdonosai és használói ennek a modellnek.

"Idén negyedik alkalommal rendezzük meg a mobiltelefon-felhasználók Nokia Játékát. Tavaly félmilliónál is többen játszottak, és idén is legalább ennyi, ha nem több résztvevőre számítunk. A játékosok létrehozhatják saját oldalaikat, ahol megoszthatják információikat és megmutathatják az általuk létrehozott tartalmakat" - mondta Pekka Rantala, a Nokia Mobile Phones marketingért felelős alelnöke. "Az ilyen típusú promóciós tevékenység tökéletesen illeszkedik márkanevünk azon ígéretéhez, hogy kapcsolatot építünk az emberek között, és a mobilszolgáltatásokban folyamatosan egyre nagyobb szerephez jutó szórakoztatás igényére is válaszol."

A Nokia Játék 2002 során a multimédiás üzenetküldéssel (MMS) és a digitális szolgáltatásokkal is megismerkedhetünk. A Nokia Játékhoz kapcsolódó operátorlogók, csengőhangok és képüzenetek a Nokia Játék internetes oldalán, a www.NokiaGame.com oldalon, illetve az európai, közel-keleti és afrikai Nokia telefontulajdonosok számára exkluzív szolgáltatásokat kínáló internetes hűségprogram, a Club Nokia honlapján találhatók. A Club Nokia internetes és WAP szolgáltatásai azután válnak elérhetővé, hogy a telefont regisztráltatták a Club Nokiánál. A Club Nokiáról további információkat www.club.nokia.com oldalon találhat.

Ha jelentkezni szeretne a játékra, kérjük, látogasson el az október 21-én megnyíló www.NokiaGame.com oldalra! Ugyanitt található majd a sajtószolgálat is, ahol az újságírók letölthetik a Nokia Játékkal kapcsolatos anyagokat, és megismerhetik a játék legújabb fejleményeit.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.