e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. may 25., thursday 10:52

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Startlap Labirintus - részvételi rekord

[e-média] 2003 december 17. 14:17 Buruzs Tamás (munkatársunktól)

Rekord részvétellel zárult a Startlap on-line játéka, a Labirintus2 . Az öt héten át tartó játékban közel 85 ezren vettek részt, ezzel a Labirintus kiérdemelte "Az év on-line nyereményjátéka" címet.

A magas részvételi számhoz a játék nagy volumenű offline és online beharangozó kampány, valamint a több ezer értékes nyeremény is hozzájárult. A Magyarország leglátogatottabb nyitólapjával rendelkező Startlap a játéknak köszönhetően megerősítette nyitóoldali elsőségét.

A Startlap idén tavasszal indította az első Startlap Labirintust, melyen már akkor 46 ezren vettek részt. A játékkal a szerkesztőség a lap.hu oldalak népszerűségét szerette volna növelni. A résztvevőknek az 1200 lap.hu oldalon kellett megkeresniük számos képrészletet, melyeket összerakva nevezhettek az értékes nyereményekért. A játék során több mint 20%-kal növekedett a Startlap látogatottsága, melyet a játék öt hete után meg is sikerült tartani. A magas részvételi számhoz a játék nagy volumenű beharangozó kampánya, valamint a több mint ezer darab értékes heti nyeremény, és a fődíj, a 2,5 milliós Sony házimozirendszer is hozzájárult.

A Startlap Labirintus2 játékot erőteljes offline beharangozó kampány kísérte. A játék üzenete: "Ha összeáll a kép" a legolvasottabb hetilapokban - Story, Best, Színes RTV, Nők Lapja, Figyelő - jelent meg. A nyomtatott sajtóban futó kampánnyal a játék ideje alatt kb. 5 millió magazinolvasót értek el.

Az intenzív online kampány során bannereket valamint popundereket használtak a legnagyobb portálokon - Origo, Startlap, Habostorta, Freemail, Korridor, Big Brother, Való Világ, Port, FunPic, Valóságshow, Webnyeremény, Mailbox -, melynek köszönhetően több mint 10 millió adviewt regisztráltak. Emellett rengeteg hírlevélben - FN, NLC@fe, Startlap, Webnyeremény - is hirdették a játékot.

A Startlap Labirintus2-t két online portál, az i90.com és AutoCity támogatta. Az i90.com - a legnagyobb online CD és DVD piactér - a Labirintus2 kampányra támaszkodva sikeresen vezette be szolgáltatását a magyar piacra.

A Startlap Labirintus2-nek köszönhetően a Startlap megerősítette nyitóoldali elsőségét, és összlátogatottság szerinti második helyét, melyet a Szonda Ipsos által készített Magyar Online Monitor 2002. III. negyedéves eredményei is alátámasztanak. A legfrissebb adatok szerint a vezető portálok látogatottsága az előző negyedévhez képest 10 %-kal növekedett.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.