e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2021. december 4., saturday 04:48

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

On-line vásárló amerikai diákok

[e-kereskedelem] 2004 augusztus 27. 07:58 Szabó Gábor (Forrás: eMarketer)

Az Egyesült Államokban sok főiskolás tanuló vásárol on-line - derül ki a National Association of College Stores (NACS) legfrissebb felméréséből. Míg 2000-ben a főiskolások 59%-a adott ki pénzt a világhálón, addig tavaly ez az arány már 72.2% volt.

A NACS 2368 főiskolás megkérdezésével készítette tanulmányát 2002 év végén. A kisebbségben lévő, on-line még sosem vásárlók körében 39.9% azért nem élt még az interneten való vásárlás lehetőségével, mert nincs rá szüksége, illetve nem akar. A válaszadó diákok 35.1%-a a biztonsági kérdéseket említette akadályozó tényezőnek, míg 23% hitelkártya hiányával magyarázta a kizárólag off-line vásárlásait. Az on-line vásárló tanulókat arról kérdezték, hogyan jutnak el a vásárlás színhelyéül szolgáló virtuális üzletekbe. Legtöbben - 47.1% - keresők segítségével tájékozódnak az e-boltokról, míg 32.1% családtag vagy barátok által ajánlott on-line üzletekben költi pénzét. A válaszadók 27%-a konkrét címet gépel be a böngészőbe, 15.8% viszont katalógus segítségével választ az on-line boltok közül. A diákok 13%-a az oldalakra vezető hyperlinkeknek köszönhetően jut el a kívánt oldalra, míg 12.7% az egyetemi városban hall későbbi vásárlása helyéről. A megkérdezettek 10.3%-a e-mail-ben érkező hirdetés alapján látogat el egy-egy site-ra, 6.8% pedig bannerek csábításának engedve jut el a későbbi vételi állomásra.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.