e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2021. june 23., wednesday 23:52

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Van-e élet a vezetékeken túl?

[m-gazdaság] 2004 október 16. 07:58 Szabó Gábor (Forrás: eMarketer)

A Radicati Csoport becslései szerint a vállalati vezeték nélküli e-mail-ezésre megoldásokat szállítók ebben az évben 228 millió dolláros bevételre tesznek szert világszerte. Ez az érték 2007-ig 812 millió dollárra nőhet.

A Radicati előrejelzései azt mutatják, hogy a vállalati vezeték nélküli e-mail-ezést célzó megoldások 2003-ban átlagosan 55 percet spórolnak majd meg a dolgozók munkaidejéből. Ez az idő várhatóan évről-évre növekszik, hiszen jövőre napi 58, 2005-ben 63, 2006-ban 70, míg 2008-ban 80 percet lesznek képesek megtakarítani a munkavállalók a megoldásnak köszönhetően.


A Telephia tanulmánya azokat a mobil alkalmazásokat állítja középpontba, melyek segítségével az üzleti végfelhasználók véleménye szerint javítható lenne a termelékenység. A felmérés során válaszadó végfelhasználók 24%-a úgy véli, a push-to-talk (walkie-talkie) szolgáltatás pozitívan befolyásolná a termelékenységet, ám ezen alkalmazás bevezetését a vállalati döntéshozók mindössze 7%-a fontolgatja. Az valós idejű üzenetküldés szintén a megkérdezettek 24%-a szerint lenne hatékony segítség, noha a döntéshozók mindössze 11%-a vélekedik hasonlóképp. A videokonferenciát a megkérdezett felhasználók 23%-a találná hasznosnak, ám a szolgáltatás bevezetését az illetékesek 7%-a tervezi csak. A melléklettel gazdagított e-mail-küldés vezeték nélküli változatát a válaszadók 23%-a tartja termelékenységet növelő megoldásnak, mellyel a döntéshozók 20%-a ért egyet. Hasonló a helyzet az internet esetében is, hiszen a végfelhasználók 20%-ához hasonlóan vélekedik a döntéshozók 17%-a. Az sms esetében már távolodnak az álláspontok, hiszen a döntéshozók 11%-ával szemben a felhasználók 16%-a támogatja a szolgáltatás bevezetését. A multimédia üzeneteket a végfelhasználók 6%-a vezetné be a termelékenység növelése érdekében, ám a döntéshozók csupán 3%-a fontolgatja a kezdeményezést.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.