e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2018. november 20., tuesday 19:51

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Duplázódó on-line hirdetési piac

[e-média] 2004 november 27. 09:49 Erdőháti Nagy Modesta (Forrás: DMNews)

Az on-line hirdetések piaca 2008-ra közel kétszeresére nő Európában - derül ki a Forrester friss jelentéséből. A várható növekedést a szélessáv elterjedésével és a mérési technikák javulásával magyarázzák a szakemberek.

A Forrester Piackutató előrejelzése szerint az európai on-line hirdetési piac évente 12.5%-kal fog növekedni a következő 5 évben, vagyis 793 millió euróról 1.4 milliárd euróra ugrik majd. Az előrejelzés nem veszi figyelembe az olyan gyors ütemben fejlődő területeket, mint a keresőmarketing. A bíztató statisztikák ellenére a Forrester nem jelez jelentős hányadot az internetes reklámozásnak a média költségvetéseken belül. A piackutató szerint az on-line hirdetések az európai hirdetések piacából 2%-ot tudhat majd magáénak 2008-ban, míg ez az arány jelenleg 1% körüli. Európa tipikusan nagy piacai - Egyesült Királyság, Németország, Franciaország - dominánsak az on-line hirdetések tekintetében. A Forrester - 17 ország vizsgálatával készült - elemzésében a költések 65%-át jósolja e három államnak. A piackutató az Interactive Advetising Bureau erőfeszítéseit is megemlíti, mely a növekedés fő feltételét jelentő standard formátumok előmozdítását célozzák. A Forrester előrejelzése a PricewaterhouseCoopers jóslatait tükrözik, melyek a 6 nagy európai országban az on-line hirdetésekre szánt összegek kétszámjegyű növekedését jelzik előre 2005-ig.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.