e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. december 17., sunday 18:37

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Harcra készen a videó reklám

[e-média] 2005 január 20. 11:38 Pánczél Gábor (Forrás: ZDNet)

Az magánkézben lévő amerikai Unicast a mai napon új technológiát mutat be. A hirdetések új formája lehetővé teszi, hogy a cégek reklámjaikat az interneten is sugározzák - on-line videó technológiát használva.

"A technológia segítségével a hirdetők továbbra is használhatják azokat az eszközöket, melyek hatékonyságában biztosak." - mondta el Richard Hopple, a Unicast vezérigazgatója. "A reklámok ezentúl bemutathatók valamely TV csatornán, ám ugyanaz a reklám a csatorna honlapján is futhat - interaktívan." Az amerikai cégekre jellemző, hogy a hagyományos televízióban történő hirdetés hatékonyságának csökkenésével új módszerekkel próbálják elérni a fogyasztókat.

A "videó reklám" formátum az on-line videó technológiát a Unicast saját technológiájával ötvözi. A teljes képernyős reklámot a böngésző letölti, ám a lejátszás csak akkor kezdődik el, amikor a látogató "mozog" az oldalak között. A formátum nem nélkülözi a "bezár" gombot sem, vagyis a pop-up-okkal és egyéb internetes hirdetési trükkökkel torkig lévő felhasználók le tudják állítani a reklámot. Ezenkívül az oldalak szintén képesek szabályozni, hogy mikor, hol, illetve milyen gyakran kerül lejátszásra egy reklám. Ennek köszönhetően a felhasználók nem ugyanazt a reklámot nézik meg háromszor, ahogy az a TV-ben előfordul.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.