e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2022. august 17., wednesday 09:13

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

E-mail marketing okosan

[e-megoldások] 2005 január 21. 10:51 Pánczél Gábor (munkatársunktól)

Joggal merülhet fel a kérdés: milyen egy jó e-mail marketing kampány? Kétségtelenül olyan, mellyel elérhető a kívánt eredmény, ám egyúttal hibáktól is mentes. Tekintsük át az e-mail marketing kampányokra vonatkozó aranyszabályokat!

Fontos, hogy az üzenetek megírása során íróként gondolkozzunk! Sőt, akár egy kalandregény vagy detektív történet szerzőjének helyébe is képzelhetjük magunkat! Az érdekes, és lényeges információt hordozó tartalom az, ami vonzza az olvasókat és feliratkozókat. Ne csak az eladást tartsuk szem előtt - az embereknek el kell mesélni az egyes termékek mögötti történeteket, illetve elmondani nekik, hogyan teszik jobbá szolgáltatásaink az életüket. Ha az üzenet jómagunk, illetve kollégáink számára sem csábító, akkor bizonyosak lehetünk benne, hogy az olvasók számára sem lesz érdekesebb.

Érdemes időt szánni annak átgondolására, hogyan kívánjuk elérni a kitűzött célokat. Határozzuk meg az olvasókhoz eljuttatni kívánt üzenet tartalmát, illetve bontsuk azt részekre! Ne feledkezzünk meg cégünk image-éről sem az üzenet tervezése során! Ennek egyik trükkje a szöveg "könnyen emészthető" részekre tagolása, illetve a fontosabb gondolatok kiemelése, mely jó esetben nyilvánvalóan a célközönség érdeklődésével esik egybe.

Elemezzük statisztikáinkat! Próbálkozzunk új dolgokkal, adjunk lehetőséget a fejlődésre, változásra! A tartalom folyamatosan változzon az ügyfelek megismerésének és a visszacsatolásoknak megfelelően! A történet egyszerű: alkalmazzunk új elemeket, és nézzük meg, mi történik! Gazdagítsuk a tartalmat képekkel, és várjuk a hatást - vagy vegyünk ki képeket, és annak hatását vizsgáljuk meg! Kísérletezhetünk képek, telefonszámok, linkek, és egyéb elemek helyének variálásával is.

Használjuk a technológia hatalmát! Kutassunk, tanulmányozzunk, használjuk ki a sablon-mutatók mögé betekintő információkat! Kövessük nyomon, hogyan reagálnak ügyfeleink az általunk bemutatott újításokra a hírlevelekben, illetve e-mail marketing kampányok során! Figyeljünk az interaktivitásra az ügyfelek és a tartalom között, hiszen ebből tudhatjuk meg, mennyire gyenge vagy erős a márkával való viszony, illetve hogy mely ügyfelekkel való kapcsolatban rejlik a legtöbb lehetőség cégünk számára - írja az Email Marketing Software cikke.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.