e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2022. august 17., wednesday 08:17

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Kreatívan 2004-ben

[e-megoldások] 2005 január 30. 09:41 Pánczél Gábor (munkatársunktól)

A jövőt senki sem ismeri, élhetünk azonban néhány óvatos becsléssel, és trendek előrejelzésével. A szakértők szerint 2004 a spam-ek elleni harc és a pereskedés éve lesz, mely az e-marketingnek cseppet sem kedvez. Nézzük, mit tehetünk a talpon maradásért!

A jelenlegi gyakorlaton történő változtatás elkerülhetetlennek tűnik 2004-ben a - jóllehet reménytelen - spam-elleni "háborús hangulat" miatt. A következőkben olyan kreatív megoldásokat tekintünk át, melyek az e-mail marketing hatékonyságát képesek növelni. Elsőként említjük az e-zine fogalmát, mely nem más, mint afféle elektronikus magazin. A legkülönfélébb témákat felölelő e-zine-okban történő hirdetés gyümölcsöző lehet, noha nem kevés munka kikísérletezni, a sok közül melyikben érdemes hirdetést elhelyezni. Nagy jövője lehet az USA-ban idén hódító e-mail kurzusoknak, melyek a randevúzás alapszabályaitól kezdve a szülők nevelésén át bármilyen tárgykörben "okosíthatják" a címzetteket. Az e-mail kurzusok ingyenesek, ám tartalmaznak promóciós anyagot. A kurzus befejeződésével az e-mail-ek küldésének is vége szakad, mely tulajdonság különösen vonzóvá teheti a hírlevelekkel szemben. Az e-mail kurzusok minden egyes elektronikus levele egy-egy alkalom arra, hogy megszólítsuk a potenciális ügyfeleket, illetve meggyőzzük őket termékeink és szolgáltatásaink megvásárlásáról. Méltánytalan lenne kihagyni a sorból az automatikus válaszleveleket. A legtöbben ugyan csak meghatározott időre használják ezt a funkciót, amíg például valamilyen okból irodán kívül tartózkodnak, érdemes azonban eltöprengeni a napi 24 órán át szolgáló eszköz hatékonyságán. Mindehhez elegendő annyit megemlíteni, hogy az átlagos felhasználó postaládájába naponta 5-10 e-mail érkezik. Ezek után könnyen belátható, hogy az automatikus válaszküldés segítségével jó néhány új potenciális ügyfél érhető el! - írja az Email Marketing Software cikke.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.