E-kereskedelem online
http://e-kereskedelem.hu/news.php?id=3850

Kreatívan 2004-ben

[e-megoldások]
2005 január 30. 09:41

Pánczél Gábor,  e-mail: gpanczel@e-kereskedelem.hu
(munkatársunktól)

A jövőt senki sem ismeri, élhetünk azonban néhány óvatos becsléssel, és trendek előrejelzésével. A szakértők szerint 2004 a spam-ek elleni harc és a pereskedés éve lesz, mely az e-marketingnek cseppet sem kedvez. Nézzük, mit tehetünk a talpon maradásért!

A jelenlegi gyakorlaton történő változtatás elkerülhetetlennek tűnik 2004-ben a - jóllehet reménytelen - spam-elleni "háborús hangulat" miatt. A következőkben olyan kreatív megoldásokat tekintünk át, melyek az e-mail marketing hatékonyságát képesek növelni. Elsőként említjük az e-zine fogalmát, mely nem más, mint afféle elektronikus magazin. A legkülönfélébb témákat felölelő e-zine-okban történő hirdetés gyümölcsöző lehet, noha nem kevés munka kikísérletezni, a sok közül melyikben érdemes hirdetést elhelyezni. Nagy jövője lehet az USA-ban idén hódító e-mail kurzusoknak, melyek a randevúzás alapszabályaitól kezdve a szülők nevelésén át bármilyen tárgykörben "okosíthatják" a címzetteket. Az e-mail kurzusok ingyenesek, ám tartalmaznak promóciós anyagot. A kurzus befejeződésével az e-mail-ek küldésének is vége szakad, mely tulajdonság különösen vonzóvá teheti a hírlevelekkel szemben. Az e-mail kurzusok minden egyes elektronikus levele egy-egy alkalom arra, hogy megszólítsuk a potenciális ügyfeleket, illetve meggyőzzük őket termékeink és szolgáltatásaink megvásárlásáról. Méltánytalan lenne kihagyni a sorból az automatikus válaszleveleket. A legtöbben ugyan csak meghatározott időre használják ezt a funkciót, amíg például valamilyen okból irodán kívül tartózkodnak, érdemes azonban eltöprengeni a napi 24 órán át szolgáló eszköz hatékonyságán. Mindehhez elegendő annyit megemlíteni, hogy az átlagos felhasználó postaládájába naponta 5-10 e-mail érkezik. Ezek után könnyen belátható, hogy az automatikus válaszküldés segítségével jó néhány új potenciális ügyfél érhető el! - írja az Email Marketing Software cikke.

Kapcsolódó cikkek



Copyright © 2001. e-media.hu Internet Media Szolgáltató Kft.
Az e-media.hu Kft. hozzájárul a publikált anyagok átvételéhez az e-kereskedelem online mint forrás megjelölésével. A forrásmegjelölésnek tartalmaznia kell offline médiumban az e-kereskedelem online nevét és a www.e-kereskedelem.hu webcímét, online médiumban ezeken felül a webcímére mutató linket.