A márkáról on-line
[e-megoldások] 2005 március 25. 10:49 Pánczél Gábor
(munkatársunktól)
Napjaink marketingjében rendkívül fontos a márkanév - hacsak nem kívánunk "no-name" maradni. Mi a helyzet az on-line márkanév-építéssel? Lássuk, hogyan lehetünk e téren eredményesek komolyabb anyagi és off-line bázis nélkül!
Az e-mail segítségével történő márka-megismertetés egyszerű szabályai között elsőként a vállalkozás logojának üzenetben való elhelyezését említjük. A HTML formátum bármilyen kép beszúrását lehetővé teszi, még a "vállalati színek" használatára is van lehetőség. Megjeleníthetjük azonban a cég székhelyének képét is az üzenet háttereként. Második megfontolandó kérdés, hogy mi üzenetünk üzenete. Minden márka valamilyen üzenetet közvetít. A Marlboro például a cowboyok, kemény fickók választása. Ha Ön is ilyen kemény akar lenni, szívjon Marlboro-t! Gondoljuk végig, mit szeretnénk üzenni leendő ügyfeleinknek! A "tintapatron újratöltés 1000 Ft-ért", vagy az "ingyenes házhozszállítás 10 000 Ft értékű vásárlás felett" nem minősül üzenetnek!
Ne felejtkezzünk meg a szlogenekről sem! A szlogenek remek dolgok, főleg, ha szellemesek, "jól eltaláltak-kitaláltak". Ha a cégnek van szlogenje, vizsgáljuk meg, hogy felfedezhető-e az üzenetben, ott van-e egyáltalán! Sok marketinges hanyagolja a szlogeneket, mondván nem fontosak. Kár! Végül, de nem utolsósorban legyünk mi magunk is a márka! A jó márkáról elmondható, hogy különleges, egyedi. A jó márka kreatív, provokatív, és eleven. Ilyenek az e-mail üzeneteink is? - írja az Email Marketing Software cikke.
Kapcsolódó cikkek
|