Szűrnek és blokkolnak
[e-megoldások] 2005 március 29. 07:54 Szabó Gábor
(Forrás: eMarketer)
Az Egyesült Államokban otthonról internetezők mintegy fele használ valamilyen spam-szűrő megoldást - tudhatjuk meg az Arbitron és Edison Media Research jelentéséből.
Tavaly júliusban a szűrők használata még csak a felhasználók egyharmadára volt jellemző. A tendencia kedvező az efféle megoldásokat kínáló szoftvergyártók számára, ám szaporodó nehézségeket jelent az e-mail marketing terén. Januári adatok szerint a felhasználók 33%-a tiltja le a bannereken feltűnő hirdetéseket, míg ez az arány tavaly júliusban csupán 16% volt. A pop-up-ok iránti ellenszenv is növekedni látszik, hiszen a megkérdezettek 42%-a használ szoftvert a felugró ablakok blokkolására - szemben a tavalyi 25%-kal. A spam-ek ellen a felhasználók 50%-a védekezik szűrőkkel, míg 2003 nyarán 34%-uk tett hasonlóképp.
Kapcsolódó linkek
Kapcsolódó cikkek
|