E-kereskedelem online
http://e-kereskedelem.hu/news.php?id=4009

Szűrnek és blokkolnak

[e-megoldások]
2005 március 29. 07:54

Szabó Gábor,  e-mail: gszabo@e-kereskedelem.hu
(Forrás: eMarketer,  http://www.emarketer.com/)

Az Egyesült Államokban otthonról internetezők mintegy fele használ valamilyen spam-szűrő megoldást - tudhatjuk meg az Arbitron és Edison Media Research jelentéséből.

Tavaly júliusban a szűrők használata még csak a felhasználók egyharmadára volt jellemző. A tendencia kedvező az efféle megoldásokat kínáló szoftvergyártók számára, ám szaporodó nehézségeket jelent az e-mail marketing terén. Januári adatok szerint a felhasználók 33%-a tiltja le a bannereken feltűnő hirdetéseket, míg ez az arány tavaly júliusban csupán 16% volt. A pop-up-ok iránti ellenszenv is növekedni látszik, hiszen a megkérdezettek 42%-a használ szoftvert a felugró ablakok blokkolására - szemben a tavalyi 25%-kal. A spam-ek ellen a felhasználók 50%-a védekezik szűrőkkel, míg 2003 nyarán 34%-uk tett hasonlóképp.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek



Copyright © 2001. e-media.hu Internet Media Szolgáltató Kft.
Az e-media.hu Kft. hozzájárul a publikált anyagok átvételéhez az e-kereskedelem online mint forrás megjelölésével. A forrásmegjelölésnek tartalmaznia kell offline médiumban az e-kereskedelem online nevét és a www.e-kereskedelem.hu webcímét, online médiumban ezeken felül a webcímére mutató linket.