e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. december 17., sunday 18:35

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

A kanadaiak és az on-line marketing

[e-média] 2005 március 30. 07:51 Szabó Gábor (Forrás: eMarketer)

A kanadaiak a telemarketinget tartják a reklámozás leginkább bosszantó formájának, nyomában szorosan a pop-up hirdetésekkel és a spam-ekkel - derül ki a Prophis Research előző hónapban készült felméréséből.

A felmérésben résztvevőknek 1-től 5-ig terjedő skálán kellett osztályozniuk a marketing különböző vívmányait. Az 1-es érték az "egyáltalán nem bosszantó", míg az 5-ös a "rendkívül bosszantó" vagy "tolakodó" tulajdonságokat jelöli. Eszerint a telemarketing 4.6-os osztályzatot érdemelt, míg az on-line pop-up ablakok 4.5-et kaptak. Szintén 4.5-es bosszantási fokozattal rendelkeznek a kéretlen levelek, míg 3.7 ponttal értékelték az e-mail marketinget általában véve. Az on-line bannerek 3.5 ponttal végeztek - csakúgy, mint a direct mail. Az on-line hirdetéseket általában 3.4-re értékelték a válaszadók, míg az engedélyezett e-mail marketing 2.8 pontot kapott. Kevésbé bosszantóak a kanadaiak számára a rádióban hallható hirdetések, hiszen ezeket - a TV-ben látható reklámokkal egyetemben - 2.5 pontra értékelték a megkérdezettek. 2.0 ponttal végeztek a hirdetőtáblák, míg 1.9 ponttal az újságokban elhelyezett hirdetések.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.