e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2022. july 3., sunday 09:25

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Dráguló e-mail marketing?

[e-megoldások] 2005 március 29. 09:52 Pánczél Gábor (munkatársunktól)

Az e-mail marketing egyelőre viszonylag olcsón megoldható. Sajnálatos trend azonban, hogy lassan, ám biztosan egyre drágábbá válik. Hogy miért? Azért, mert az emberek egyre kevésbé toleránsak a marketing e formájával szemben.

A címzettek sok levelet törölnek ki elolvasás nélkül. Ez sokszor még olyan hírlevelek esetében is így történik, melyekre ők maguk iratkoztak fel. A tendencia ellen minőségi tartalommal, a célcsoport megfelelő megválasztásával, és az engedélyezés alapú marketing modellel védekezhetünk. A minőségi tartalom olcsó, vagy minimális költségek melletti előállítására több lehetőség is van. Ennek egyik módja az, ha olvasóinkat arra motiváljuk, osszák meg tapasztalataikat, véleményüket, tanácsaikat. Az ötlet abban az esetben válhat be, ha az olvasók hasonló vagy ugyanazon területen dolgoznak.

A célcsoport kérdésében ne feledkezzünk meg arról, hogy az olvasók egyben a legjobb partnereink is! Ezek után már csak csodálkozni lehet azon, miért oly kevés marketinges kéri a címzetteket arra, hogy továbbítsák a leveleket olyan kollégáknak vagy barátoknak, akiket érdekelhet a hírlevél. A hiány pótlására egyszerűen egészítsük ki a hírlevelet egy ilyen kéréssel, majd gondoskodjunk azon olvasók megjutalmazásáról, akik jó hírét keltették szolgáltatásainknak és termékeinknek!

Az engedélyezésen alapuló e-mail marketing első hallásra drágább megoldásnak tűnik társainál. Hosszú távon azonban jóval olcsóbb, és hatékonyabb, noha folyamatosan vonzó tartalommal kell felkelteni és megtartani az olvasók érdeklődését. A kemény munka gyümölcse azonban nem marad el, hiszen szűkebb körű, jobban célozható közönséget kapunk cserébe. Ennek eredményeképp nem pazaroljuk forrásainkat az olyan fogyasztóknak szóló marketingre, akik nem érdeklődnek termékeink iránt. Végül, de nem utolsósorban a feliratkozó olvasók mindig hűségesebbek, s mint tudjuk, olcsóbb megtartani egy ügyfelet, mint újakat szerezni! - írja az Email Marketing Software cikke.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.