e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2022. january 22., saturday 00:23

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Négyszáz szónak is egy a vége

[e-megoldások] 2005 március 31. 09:43 Pánczél Gábor (munkatársunktól)

A különböző médiumokat használó marketingesek ugyanazon a kérdésen tűnődnek: hogy tarthatják fenn a fogyasztók figyelmét? Számos tanulmány állítja, hogy a fogyasztók figyelmének időtartama csökken, különösen a fiatal felnőttek körében.

Elég, ha belegondolunk, hova tűntek a még akár egy éve is menő cuccok - egy biztos: ma már a kutya sem kíváncsi rájuk. Nem véletlen az sem, hogy a TV-ben látható reklámok a korábbi 60 másodperces időtartamról a felére fogyatkoztak. Vajon mennyi információ sűríthető egy félperces reklámba? Az e-mail marketingesek azt gondolhatnák, az ő területük más, így bármely hosszúságú üzenet megteszi. Ez azonban nem így van! Egy optimális üzenet hossza 300 szó, pontosabban 250-400 szó lehet, témától függően. Az ennél nagyobb terjedelmű e-mail-ek az olvasók érdeklődésének elvesztéséhez vezető biztos utat jelentik. Érdemes kipróbálni termékeink és szolgáltatásaink maximum 300 szóban való ecsetelését, s hamar belátható lesz, hogy nem könnyű a feladat. Lássuk, mit javasolnak a szakemberek!

Ha szűkös a keret arra, hogy részletesen taglaljuk, mit is kívánunk eladni, akkor inkább a bizalomépítésre törekedjünk! Sose felejtsük el, hogy az ügyfelek csak a lényegre kíváncsiak, s mivel a 400 szónál hosszabb üzenetek a kukában végzik, ez nekünk is érdekünk! Próbáljuk beleképzelni magunkat a fogyasztók helyzetébe: milyen kérdésekre szeretnének azonnali választ? Talán a termékek minősége érdekli őket? Netán az áruk? Vagy a garancia feltételei? Ne pazaroljuk a helyet felesleges részletekre, térjünk mihamarabb a tárgyra!

Fontos, hogy megszólítsuk az ügyfeleket, és ne csak magunknak motyogjuk el termékeink jellemzőit. Az emberek különbözőek. (Ki hitte volna?) Van, aki pontosan tudja, mit szeretne, ám olyanok is akadnak, akik még csak ismerkednek egy adott kategória termékeivel. Fontos, hogy ne próbáljunk mindenkinek kedvére tenni ugyanazzal az üzenettel! Ne "töltsük túl" az üzenetet, inkább alkalmazzunk hyperlinkeket, melyek segítségével az olvasók maguk találhatják meg az őket érdeklő információkat! - írja az Email Marketing Software cikke.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.