e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. september 25., monday 04:26

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Gyorsabb meggyőzés szükséges

[e-kereskedelem] 2005 november 8. 08:04 Szabó Gábor (Forrás: eMarketer)

A DoubleClick legfrissebb jelentése meglehetősen vegyes képet fest a B2C, vagyis az e-kiskereskedelem helyzetéről 2004. harmadik negyedévében.

Határozottan pozitív változásként az oldalak keresőjének használata mutatkozik a vásárlás folyamatában. A DoubleClick felmérésének eredményei szerint az oldalak árbevételének átlagosan 9.3%-a a site-ok kereső funkciójának köszönhető, mely arány 2003. harmadik negyedévében 6.3% volt. Nőtt a keresők révén létrejött rendelések átlagértéke is: az előző negyedévi 111 dollárról 126 dollárra. Az on-line kereskedők aggodalmai a weboldalak tanulmányozásával töltött idő csökkenése miatt merülhetnek fel. Míg a fogyasztók 2003. utolsó harmadában átlagosan 4.9 percet töltöttek egy weboldal látogatásával, addig 2004. hasonló időszakában már csak 4.4 percet. Évről-évre nő azonban az egyes látogatások alatt megtekintett oldalak száma, s így érte el idén a 10.3-et. Mindez azt jelenti, hogy a felhasználók egyre kevesebbet időznek egy-egy oldalon, vagyis a marketingeseknek egyre rövidebb idő alatt kell meggyőzniük a potenciális vásárlókat. A bevásárlókocsikra vonatkozó statisztikák szintén vegyesek. Az előző év azonos időszakának 5.5%-ához képest 8.9%-ra nőtt a kocsikba cikket rakó felhasználók aránya. A megrendelés folyamatába belekezdő látogatók aránya 52%-ról 54%-ra emelkedett, ám a kocsielhagyás rátája még mindig 50-60% körül mozog.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.