E-kereskedelem online
http://e-kereskedelem.hu/news.php?id=4319

Munkamániás olaszok, szórakozni vágyó britek

[e-megoldások]
2005 november 18. 08:06

Szabó Gábor,  e-mail: gszabo@e-kereskedelem.hu
(munkatársunktól)

Az olaszok főként üzleti célokra, míg az angolok felnőtteknek szóló szórakozásra használják elsősorban szélessávú internet-hozzáférésüket - derül ki a SupportSoft felméréséből, melyet európai szélessávú előfizetők között végeztek.

"Ha Ön egyetért azzal a megállapítással, hogy internetkapcsolatát leggyakrabban e-mailezésre használja, milyen más célt szolgál otthoni szélessávú előfizetése?" Az eredmények szerint az olaszok minden más európai nemzetnél fontosabbnak tartják a munkát, hiszen 44%-uk első vagy második választása az "üzleti célok" kategória volt. Mindössze 17%-uk választotta a felnőtt szórakoztatási célokat első vagy második helyre. A válaszok között előfordult még a zenék és videok letöltése, illetve az on-line vásárlás is. A britek preferenciája szöges ellentétben áll az olaszokéval, hiszen 40%-uk használja otthoni szélessávú kapcsolatát felnőtt szórakozásra első- vagy másodsorban. A britek mindemellett minden más nemzetet alulmúltak a szélessávú internet-hozzáférés üzleti célokra való használatában. A felmérést a SupportSoft megbízásából az InsightExpress készítette el kábel-, illetve DSL-előfizetők megkérdezésével - írja a PRNewswire.

Kapcsolódó cikkek



Copyright © 2001. e-media.hu Internet Media Szolgáltató Kft.
Az e-media.hu Kft. hozzájárul a publikált anyagok átvételéhez az e-kereskedelem online mint forrás megjelölésével. A forrásmegjelölésnek tartalmaznia kell offline médiumban az e-kereskedelem online nevét és a www.e-kereskedelem.hu webcímét, online médiumban ezeken felül a webcímére mutató linket.