e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. september 25., monday 19:08

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Az üdvözlő e-mailek jelentősége

[e-kereskedelem] 2005 december 13. 08:10 Szabó Gábor (munkatársunktól)

Beigazolódni látszik a marketingesek régóta fennálló gyanúja: a hírlevelek címzettjei nagyobb valószínűséggel nyitják ki az üdvözlő üzeneteket, mint bármely, később kiküldött e-mailt.

Sőt, úgy tűnik, hogy a levél elolvasásának valószínűsége fordítottan arányos a hírlevélre történt feliratkozás óta eltelt idővel - mondta el Morgan Stewart, az ExactTarget stratégiai szolgáltatások igazgatója. Lássuk a Cartesis cég trükkjét a jelenség kihasználására! A cég külön választja a hírlevélre, illetve a vállalatról szóló információs levélre feliratkozókat. Míg a hírlevélre ugyanis potenciális ügyfelek kíváncsiak, addig az információs leveleket lehetséges üzleti partnerek választják. Hírlevelek esetén a Cartesis automatizált rendszere külön listát illeszt az üdvözlő üzenetbe, melyen az addigi hírlevelek kiadásai szerepelnek. A levélben ezenkívül egy személyes üzenet is található, melyben a címzettnek külön köszönetet mond a cég a feliratkozásért. Az üzenet nem hosszabb 20 szónál, mégis igen hatásos. Ha azonban egy potenciális üzleti partner iratkozik fel a cég információs levelére, más jellegű üzenetet kap. Az ilyenkor küldött - szintén névre szóló - levél külsőre egy kézzel írott szövegre hasonlít, tartalmában a címzett érdeklődési körét próbálja megcélozni. Egy termeléssel foglalkozó cég igazgatója például egészen más tartalmú e-mailt kap, mint az információs levélre feliratkozott bankigazgató. S az eredmény? A Cartesis marketinges szakembere, Alan Ginsberg szerint az üdvözlő e-mailek felbontási rátája meghaladja a 75%-ot, mintegy 20%-os kattintási ráta mellett. A lehetséges üzleti partnereknek szóló levelek esetében 62-68%-os felbontási arányt ér el a Cartesis, míg a tartalomra vonatkozó kattintási arány 26-29%-os - írja a MarketingSherpa cikke.

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.