e-kereskedelem online
Kattintson a hirdetésre!

üzlet és gazdaság elektronfordultával

2017. october 21., saturday 06:58

Címlap A világ legfrissebb e-business hírei angol nyelven Informatikai és internetes megoldások Pénzügyi szolgáltatások az interneten Termékek vagy szolgáltatások értékesítése az interneten E-business szakmai szótár
 

Háttéranyag az IBM - LENOVO megállapodásról

[e-gazdaság] 2005 december 17. 23:59 Pánczél Gábor (munkatársunktól)

A legfontosabb tények az IBM-Lenovo megállapodásról, amelyben az IBM stratégai szövetséget köt a kínai Lenovo-val, részesedést szerez a cégben és teljes PC üzletágát átadja a Lenovo számára.

Az PC-k és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások minősége továbbra is IBM színvonalú. Az új Lenovo-val az IBM márka nyit a fogyasztói piac, a fogyasztói elektronika és a kiskereskedelmi hálózatok felé. Az új Lenovo központja New York-ban lesz, a cég nemzetközi multinacionális nagyvállalat 19% IBM, 45% Lenovo érdekeltséggel és 36% nyilvános, tőzsdei részvénnyel.

- A ThinkPad mobil, és a ThinkCenter asztali számítógépek öt évig továbbra is az IBM márkajelzésével kerülnek piacra.
- Az IBM ugyanazt szervizt és támogatást nyújtja majd, mint ma (a szerződés öt évre szól).
- Az IBM személyi számítógépeket ezután is ugyanazok az emberek fogják fejleszteni, tervezni, összeszerelni, értékesíteni és szervizelni, akik ma is ezzel foglalkoznak.
- Az új Lenovo számára ugyanaz a kutató-fejlesztő és formatervező csapat fog dolgozni, mint az IBM-nek.
- Csaknem változatlan összetételben, ugyanazok a regionális és helyi vezetők irányítják majd a Lenovo személyi számítógép üzletágát, akik most az IBM-nél a PC üzletágért felelnek.
- Az IBM márkanevet viselő személyi számítógépek továbbra is az iparág-vezető ThinkVantage technológiát alkalmazzák majd, mely jelentős mértékben csökkenti a beszerzési és üzemeltetési költségeket az ügyfelek számára.
- Az IBM személyi számítógép-termékeit gyártó üzemek ezután is ugyanezeket a termékeket állítják elő majd a Lenovo számára.
- A termékek összetétele 18 hónapig nem változik, ezután azonban az új Lenovo a legmodernebb technológiákra és formatervezési eredményekre támaszkodva világméretű termékportfoliót hoz létre az IBM és a Lenovo legversenyképesebb termékeiből.
- Az IBM díjnyertes kutatási-fejlesztési, valamint formatervezési eredményei továbbra sem kerülnek más személyiszámítógép-gyártók birtokába.
- Az új, IBM érdekeltségű Lenovo nyit a fogyasztói piac felé, mind a nekik szánt PC-ket, mind pedig egy szélesebb termékskálát tekintve, mindezt IBM márkanév alatt. Több termék várhatóan a kiskereskedelmi láncokban is megjelenik.
- Az új Lenovo és az IBM megállapodása értelmében az IBM öt évig jótállási szolgáltatásokat és támogatást nyújt a Lenovo termékeihez.
- Az üzleti partnereink által nyújtott, a ThinkPad-re és a ThinkCentre-re vonatkozó jótállási szolgáltatások változatlanul igénybe vehetők.
- Az ügyfelekkel, partnerekkel, viszonteladókkal kötött szerződések és a velük szemben vállalt elkötelezettségek továbbra is érvényesek.
- Az IBM a jövőben is kínál finanszírozási és lízinglehetőségeket a Lenovo személyi számítógépeire és szolgáltatásaira.
- Az IBM öt évre elkötelezte magát, hogy kizárólag az új Lenovo által gyártott személyi számítógépeket forgalmazza.
- IBM érdekeltségű Lenovo tovább fejleszti globális szolgáltatásait és terméktámogató rendszerét.
- Teljeskörű megoldásai részeként az IBM továbbra is kínál személyi számítógépeket.
- Méreteinek és működési hatékonyságának köszönhetően új Lenovo még erősebb szereplője lesz a személyi számítógépek legfontosabb piacainak, marketing- és értékesítési erőforrásokat, tréninget, tanúsítást és műszaki támogató programokat biztosít a nagy- és kiskereskedők számára.
- A megállapodás az IBM egyéb termékeit és üzletágait nem érinti, semmilyen változást sem hoz szerveroldalon.

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

  nyomtatóbarát verzió

  küldje el e-mailben ismerősének




Index

LLP Budapest

Media Storm


Copyright (C) 2001-2008. e-media.hu Internet Média Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva a honlap teljes terjedelmére.